niedziela, 22 lipca 2012

Olej łopianowy na porost włosów

Olej łopianowy na porost włosów 

  • jeden z mniej znanych olejków do pielęgnacji włosów, a jeden z najbardziej skutecznych
  • fantastycznie działa na porost włosów i ich wzmocnienie
  • wcieramy go w skórę głowy, zostawiamy na jak najdłużej, najlepiej na całą noc
  • olej ten łatwo zmyć szamponem nawet za pierwszym razem
  • niestety ciężko go dostać : warto poszukać na allegro i w sklepach zielarskich
  • jedyny olejek łopianowy z jakim się spotkałam w sklepach stacjonarnych to  Olejek łopianowy Green Pharmacy, którego są 3 wersje : z czerwoną papryką, ze skrzypem polnym i jeszcze jeden rodzaj, niestety nie pamiętam z jakim dodatkiem 







5 komentarzy:

  1. Dzień dobry Pani :D
    Bardzo tu ładnie i trzymam kciuki za rozwijanie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olej łopianowy ostatnio za mną chodzi! gdzie ja mogę go dostać??

    OdpowiedzUsuń
  3. podpowiadam
    http://www.elfa-pharm.pl/gdzie-kupic/#top

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze,nie wiedziałam,muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten olejek w wersji ze skrzypem polnym, kupiłam go w jakimś sklepie z chemią na osiedlu xD
    Chyba znowu się tam udam i kupię kolejną buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń