środa, 12 września 2012

Proszę o głosy w konkursie Lay's

Cześć Dziewczyny! :)

Ostatnio porządnie zaniedbałam bloga, ale już ruszam od nowa. Zanim jednak napiszę konkretny post związany z tematyką bloga, chciałam Was prosić o pomoc :)

Biorę udział w konkursie organizowanym przez Lay's, w którym stworzyłam swoje dwa 'ziemniaki', proszę kliknijcie lubię to pod obrazkami w podanych linkach!

Liczę na Waszą pomoc i dziękuję serdecznie z góry za wszystkie oddane głosy !






P.S. O czym chciałybyście poczytać w kolejnych postach?

7 komentarzy:

  1. hehe już polubiłam i rzucam dalej, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, bym zagłosowała, ale nie mam FB :( Ale podeślę znajomym i powiem, żeby zalajkowali :)

    PS.
    Chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie, w którym jest do wygrania miesięczny zapas wody mineralnej. Jak wiemy woda to niezbędnik osób aktywnych i dbających o codzienną dietę. Tak więc zapraszam serdecznie, wystarczy odpowiedzieć w 2-3 zdaniach na krótkie pytanie :)
    Tutaj info:
    http://paryska88.blogspot.com/2012/09/konkurs-dla-was-wygraj-miesieczny-zapas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze można głosować? Bo albo już po ptokach, albo mi coś nie działa... :( A szkoda, bo chciałam pomóc. Jak Ci bardzo zależy na wygranej to odwiedź stronę http://hellbuzz.pl/ - tam się można wymieniać głosami z innymi graczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głos oddany, Proszę o polubienie mojej odpowiedzi autor Oliwia Kacprzak


    https://apps.facebook.com/tkmaxxfashion/app/gallery

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę wracać do blogowania :)))!

    OdpowiedzUsuń